اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد کنترل ذهن ، افسردگی ذهنی + تحلیل و بررسی

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

 

تحلیل دکتر حسن عباسی:

در مسئلۀ طرح ریزی استراتژیک برای ادارۀ جامعه مداخل بسیاری وجود دارد که یکی از مهمترین آنها تنسان است، شناخت انسان در غرب با ذهن انسان آغاز میشه. در چارچوب مفهومی که برای شناخت ذهن انسان در غرب استفاده شده گذاره هایی وجود داره (بعضی از مهمارو بحث میکنیم تا طولانی نشه) که عبارتند از:


۱ - فرماندهی و کنترل ذهن (Mind Command and Control):

 

این کنترل ذهن توسط روانشناسان در دهۀ ۵۰ ویا ۶۰ برای ارتش آمریکا توسط CIA رقم خورد. یکی از مکاتب روانشناسان، مکتب رفتارگراهاست وفرمولی که CIA برای دولت آمریکا تهیه کرده این بود که اگر میخواهید افراد را کنترل کنید بایستی که رفتارشان را کنترل کنید واگر میخواهید رفتارشان را کنترل کنید بایستی که ذهنشان را کنترل کنید. از این گذاره در دوره های اخیر توسط سازمانهای نظامی استفادۀ حرفه ای شده. در شبکۀ C4I3 که ىر فرماندهی کلی لشکر وجود داره از این پروژه نشات گرفت. آنها برای کنترل ذهن افراد چهار (C) تعریف کردند (فرماندهی Command – مهار Control – ارتباطات Communication – رایانه Computer) که دو جزء سوم وچهارم به عنوان شبکۀ اصلی سیستم یک جامعه که امروز از آن به عنوان شبکۀ مخابرات یاد میشود، تعریف میشوند .. که در عین حال شبکۀ عصبی بدن را در برمیگیرد. اما دو جزء اول ودوم از طریق دو گذارۀ بعدی کنترل وفرماندهی میشوند. در مقابل این چهار (C)، سه (I) قرار دادند .. یعنی شما داخل شبکۀ ارتباطات ویا رایانۀ خود سه نوع از گذاره هارو قرار میدید که آنها عبارتند از: (معلومات Information – تحقیقات Investigation – اطلاعات ویا مخابرات Intelligence).. یعنی شما یا از جزء به کل میرسید ویا برعکس.


۲ - شستشوی ذهنی (Mind washing):

 

یعنی اینکه باورها وانگاره هایی را که شما در ذهن خود دارید، آنها توسط کسی یا جهتی از ذهن شما شسته شوند (با تبلیغات) وبه جای آنها کالای اعتقادی دیگری جایگزین شود. برای این کار در دوره ای افراد را ایزوله میکنند که ارتباطی با شبک های خبری دیگر نداشته باشند (از روشهای سنتی مارکسیستها که در سازمان منافقین استفاده میشود). اغلب این شستشوهای ذهنی توسط رسانه ها انجام میشوند. حجم معلومات کلانی که توسط رسانه ها به انسان منتقل میشود بسیار بیشتر از آن حد مورد نظر ذهن است لذا شما میبینید که نه تنها این رسانه ها (به خصوص ماهواره ای) تاثیر مقبتی ندارند بلکه در موارد بسیاری باعث فساد ذهن میشوند .. اینجاست که ذهن افسرده میشود وبه دنبال تغییرهای سریع و مستمر است.


۳- مدیریت ذهنی (Mind management):

این امر یا با دارو و دراگ امکان پذیر است و یا از طریق شستشوی ذهنی.


۴- مهندسی افکار عمومی (Public Minds Engineering):

موسسات افکار واذهان عمومی موسساتی هستند که از روانشناسان و جامعه شناسان و کارشناسان علوم ارتباطات بهره میبرند. اینها شامل سازمان سنجش افکار یا سازمان نظر سنجی است مثل موسسات GALLUP ویا PEW.


5- ذهن خداست (Mind is God):

این یک نظریه صرف علمی نیست.. در حدود ۲۵۰ مذهبی که در مسیحیت وجود دارد فرقه ای موسم هستند به مسیحیان علمی (Scientist Christians) که چهره های شاخصی مثل تام کروز بر این مذهبند.. اینها به کلیسا هم میروند اما مفهوم خدا را فروکاست داه اند به ذهن. از این نوع اشخاص قبل از انقلاب در ایران بودند که دنبال این چنین افکار بودند و اولین نخست وزیر موقت ایران بعد از انقلاب چونگه مهندس بود سعی بر آن داشت که خدا را با قواعد ترمودینامیک اثبات کند .. در اینگونه رویکردها بود که امام خمینی (ره) فرمودند: (التقاطی فکر کردن خیانتی بزرگ به اسلام ومسلمین است).


6- چشم ذهن ویا قوۀ تجسم آن (Mind’s Eye):

 

 

این گذاره از نظر اصطلاحی ونه روشی شبیه به مفهومی است که در قرآن آمده یعنی چشم فؤاد ویا چشم دل.
حالا ما از خودمون سوال میپرسیم که آیا در جامعۀ دینی ما حق آن را داریم که به حریم ذهنی ویا قلبی افراد هجوم کنیم وآنرا کنترل وفرماندهی کنیم؟ واگر که ممکن باشد بایستی که قراردادی این بین وجود داشته باشد .. آیا همچنین قراردادی را ملاحظه میکنیم؟


ما در قرآن کریم در مقابل واژۀ ذهن کلمۀ فؤاد را داریم.. ودر باب فؤاد و یا قلب و دل ما دو مفهوم مهم داریم ..

اولا تطهیر قلب از هر ناپاکی وعلقه های غیر خدایی و دوم تخلیه قلب از هر گذاره ای. تطهیر قلب در مقابل شستشوی ذهنیست اما تطهیر قلب یک معنا دارد و آن هم پاکسازی آن برای رسیدن به حقیقت ولی در شستشوی ذهن شما هر تفکری را که چه خوب باشد و چه بد آنهارا جارو میکنید.

در مقابل واژۀ کنترل ذهن ما ما اعتلا وبینایی قلب را مطرح میکنیم و حق نداریم بر ذهن و قلب دیگران کنترلی داشته باشیم. و به جای مدیریت ذهن هدایت فؤاد را داریم.

و همچنین به جای فرماندهی ذهن ولایت فؤاد مطرح است ومایۀ ولایت حب ودوست داشتن است وبدون تحقیق این امر ولایت بر فؤاد امکان پذیر نیست.


هر چقدر که ذهن شما کنترل شده تر باشد تسخیر پذیرترید اما هرچقدر که چشم دل شما باز باشد شما در مقابل تسخیر شیطان ودیگران مستحکمترید. ژنرالهای جنگ نرم افراد کور ذهن را برنمیتابند بلکه افراد روشن دل را قبول دارند.


لذا اینجاست که گفته میشود ذهن کنترل شده حقیقت را نخواهد یافت. شاید به واقعیت برسد اما هر واقعیتی حقیقت به شمار نمی آید. 


این واقعیتی که شما در غرب میبینید که کسی که بازنشسته میشود واجازۀ قتل خودش را به دکتر خود میدهد وتحمل سختی پیری را ندارد این افراد دچار افسردگی ذهنی شدند وبه عنوان یک ماشین تکنولوژی فقط تا وقتی که بازنشسته ویا پیر نشده اند زندگی را قبول دارند …

اما در این طرف دنیا شما کسی را میبینید که غرب هنوز هم در این تفکر مانده که وقتی ازاین فرد پرسیده شد: چه احساسی داری که انقلابتون پیروز شده؟ گفت: هیچ احساسی ندارم انقلاب از آن خداست. این فرد در سن ۶۳ سالگی در حوزۀ قم داد زد …

این شخص بعد از آن تبعید میشه ودر سن ۸۰ سالگی انقلابش را محقق میکنه وتا سن ۹۰ سالگی در بدترین شرایط کشور را اداره میکنه ودر هنگام کوچ به دیار معشوق میگه: با دلی آرام وضمیری آسوده وقلبی مطمئن وبه فضل خدا از خدمت خواهران وبرادران مرخص میشوم … وخط بطلانی بر همۀ روانشناسی ها وفلسفۀ ذهن وتئوری های مدرن غربی میکشه … این فرد امام خمینی (ره) است.

حالا با خودمون محاسبه ای کنیم آیا اگر مرگ مارا الآن در یابد با همین آسودگی خاطر حرف میزنیم؟ اگر این چنین نبود بدانید که در محاسباتتان خطا کرده اید.
لذا برای رسیدن به حقیقت وبرای زمینه سازی وحاضر بودن برای ظهور حق دل را تطهیر کن وعرش حکومت خدا را در دل خودت جای ده و وقتی که سنگینی خدا را حس کردی دلت عاشق هجرت خواهد شد.

 

با تشکر از همسنگر عزیز  : 
 
مطالب مرتبط:
 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت16:38---3 دی 1398
چند سال توی روزنامه خوندم که توی تهران یه تعداد از افراد رفتن پیش پلیس و شکایت کردن که صداههای عجیبی میشون که اونا رو وادار به کارهایی که تمایل ندارن وادار می‌کنه .این افراد که از طبقات مختلف تهران بودن هیچکدوم نه اهل مواد مخدر بودن نه مشکل روانی داشتن ،حتی آدمهای سرشناس و معقولی هم بودن مثلا یکیشون معلم بود یکیش وکیل ،حتی بعضی هاشون اصلا ماهواره و حتی کامپیوتر هم نداشتن تو خونه که فک کنین شاید از طریق اینها امواج کنترل ذهن فرستاده می‌شده .اون صداها این افراد رو به کارهای بد وادار می‌کرده .
در نهایت پلیس تحقیقات شو شروع کرد ولی دیگه هیچ مطلبی و خبری در این مورد گزارش ندادن که بفهمم جریان چی بوده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت